Groene Hart Internet telefooncentrale

VoiP telefooncentrale:

Nooit meer investeren en klaar voor de toekomst

 

  • Besparing

De voordelen van een Voip-centrale zijn legio,  maar in eerste instantie wordt de keus voor een internetcentrale vaak gemaakt vanuit kostenbesparingsoverwegingen. Vaak valt de keuze dan ook samen met het moment dat de klassieke (ver)ouderde telefooncentrale aan vervanging toe is. Met een VoiP-centrale heeft u geen fysieke telefooncentrale meer nodig, hetgeen een forse investering scheelt.. En in de toekomst ook u ook geen dure apparatuur of upgrades meer nodig.

Met de overstap naar onze GH-telefooncentrale maakt u voortaan gebruik van de telefooncentrale in ons data center. Innovatie, upgrates, vernieuwingen zijn allemaal inclusief en worden voor u geregeld.

Naast de initiële kostenbesparing zijn er echter vele andere redenen om te kiezen voor een GH-VoiP-centrale:

 

  • Mobiele toestellen

Mobiele toestellen kunnen rechtstreeks gekoppeld worden aan een intern nummer op uw Voip- centrale. Ingewikkelde storingsgevoelige routeringen, apps, Wi-Fi of eigen zendmasten zijn overbodig. U krijgt een totaaloplossing waarbij mobiele telefonie dezelfde gebruiks- en beheerfuncties krijgt als vaste telefonie. U beheert alles eenvoudig vanuit uw GH-internettelefooncentrale. Iedereen is vervolgens intern bereikbaar: Dit maakt telewerkers altijd bereikbaar op eigen telefoonnummer, onafhankelijk van locatie (binnen- of buitenland)  Met GH-mobile zijn de mobiele toestellen bereikbaar, als ware het interne nummers. Bellen naar uw mobiele toestellen is dus gratis. Medewerkers zijn vanuit huis bereikbaar via het interne nummer en kunnen extern bellen vanuit het bedrijfsnummer.  Ook hier zijn geen kosten aan verbonden.

Bellen vanuit het buitenland werkt hetzelfde, alleen met een toeslag van het land van waaruit gebeld wordt[1].

 

  • Voorbereid op de toekomst

Uw centrale is eenvoudig uit te breiden met meerdere vaste of mobiele toestellen.  Zelfs andere vestingen kunnen eenvoudig aan één VoiP-centrale worden gekoppeld. Dit maakt interne of externe uitbreidingen zeer eenvoudig en zonder extra kosten. U betaalt voor uw aantal bedrijfsnummers en voor uw gewenste aantal  toestelpoorten. Flexibel en duidelijk.

 

  • Kosteloos bellen tussen alle gebruikers onderling op het volledige platform van de provider, waar Groene Hart Internet-telefonie bij is aangesloten.

Zoals gezegd, kunnen in het geval van meerdere locaties (vestigingen of telewerkers) toestellen eenvoudig aan de centrale worden gekoppeld en belt u voortaan onderling, vast of mobiel, geheel gratis. Maar ook buiten uw bedrijf heeft u geen telefoniekosten wanneer u belt met een ander bedrijf dat ook bij onze provider is aangesloten. Hoe meer bedrijven van onze diensten gebruikmaken, hoe minder belkosten u heeft.

 

  • Fantastische bereikbaarheid

Er is geen limiet op het aantal gelijktijdige gesprekken per telefoonnummer. Zolang er voldoende medewerkers zijn om de telefoon te beantwoorden, hoeft de klant nooit meer een ingesprektoon te horen.

 

  • Alle functionaliteiten van een professionele telefooncentrale en meer, zonder extra maandelijkse

kosten

De mogelijkheden van de hosted internetcentrale zijn legio.  Daarvoor betaalt u bij ons geen maandelijkse kosten voor functionaliteiten. Voor slechts twee functionaliteiten betaalt u wel een bescheiden maandelijkse toeslag. Dit geldt voor gespreksopnames, vanwege de benodigde dataopslag en voor de middleware koppeling met CRM/ERP –pakketten.

 

Op de volgende pagina’s vindt u een puntsgewijs overzicht van de meest gebruikte mogelijkheden van onze VoiP-centrale:

 

[1] Wordt er bijvoorbeeld gebeld vanuit Frankrijk naar Nederland, dan wordt bij binnenkomst in Frankrijk een SMS verstuurd met de kosten die gerekend worden voor internationale gesprekken vanuit de Franse mobiele provider gezien. Als er vervolgens gebeld wordt, wordt tegen de in de SMS genoemde kosten een connectie met ons platform in Nederland gemaakt. Het gesprek wordt vervolgens opgezet tegen het onze normale beltarieven. Deze zijn naar interne vaste en mobiele nummers gratis.

GH2mobile kent een wereldwijde dekking en wordt ondersteund in alle “CAMEL”-landen. Hieronder vallen natuurlijk Nederland, België, Frankrijk, Italië en Duitsland. Eigenlijk kunt u vanuit alle ontwikkelde landen inbellen op uw telefooncentrale en zo gebruik maken van bovenstaande faciliteiten.Mocht een land niet behoren tot de CAMEL-landen, dan kunt u gewoon bellen, maar geen gebruik maken van uw eigen telefooncentrale en de voordelen daarvan, zoals onderling gratis bellen. De lijst van CAMEL-landen wordt steeds groter. Voor de meest actuele stand van zaken, en/of vragen over een specifiek land, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.